Politerno > Україна і світ > Свято безвізу обійшлося українцям у чверть мільйона євро

Свято безвізу обійшлося українцям у чверть мільйона євро

  • 11 Червня, 2017
  • 1589 Переглядів
  • 0

Журналісти підрахували, скільки коштувала рекламна кампанія щодо скасування віз

Для президента “безвіз”, як успішно завершений проект – де-факто старт кампанії, на яку вже кинуто чималі ресурси. Правда, те, як зганяли народ на святкування “перемоги” і риторика Петра Порошенко каже, на думку експертів, про те, що будується “новий комунізм”, повідомляє видання “Вести“.

Інформкампанія, яка пояснює цінність безвізу, включала в себе безліч компонентів: це як ролики на ТБ (коментарі експертів, які пояснюють, що дає лібералізація візового режиму простому українцеві) і “безвізові лічильники” на каналах і сайтах, так і білборди у всіх великих містах. Кампанію вели кілька організації, серед них – “Європа без бар’єрів” та Change Communications, які працювали на замовлення Посольства ЄС в Україні.

“Ми влаштували конкурс на проведення кампанії. Всі техзавдання – сайт, відеоролики (в т.ч. за участю посла ЄС в Україні Хьюга Мінгареллі), плакати, публічні заходи прописали ми, вони – запропонували ідею втілення. А наповнення сайту стверджувала офіційна структура ЄС, – пояснив прес-секретар диппредставництва Давид Стулик. – Вартість всього проекту – менше чверті мільйона євро”.

Важливий момент: глава організації Change Communications Іветта Делікатна одночасно є заступником міністра інформполітики. Підключення “Мінстеця” до, здавалося б, суто інформаційної кампанія “безвіз” експерти не вважають випадковим.

“Неозброєним поглядом видно, що президент хоче перетворити ситуацію в своє особисте досягнення. У центр заходів ставлять саме президента, а не, скажімо, віце-прем’єра з євроінтеграції”, – зауважив політолог Олексій Якубін.

Цікавий момент: кампанія по розміщенню “безвізової” реклами на зовнішніх носіях виходила від Мінінформполітики. “Ми звернулися до обладміністрацій, щоб вони розмістили необхідну кількість плакатів”, – повідомив заступник міністра Артем Біденко. Звичайна ціна на сітілайт в Києві становить 7-11 тис грн. в місяць (білборд обійдеться в середньому в 10 тис / міс).

“Але рекламні агентства зазвичай проводять такі кампанії безкоштовно, в рамках соціальних квот, а це 5-20% від усіх площ, – пояснив нам фахівець з комунікацій Данило Ваховський. – Причому, зазвичай квоти на “соціалку” вибираються під президентські проекти, частина залишається на урядовому. А робиться це в збиток по-справжньому важливим речам, наприклад, боротьбі з туберкульозом або СНІД”.

При цьому, за оцінкою голови Асоціації виробників і замовників соціальної реклами Ігора Бабія, подібна кампанія повинна тривати протягом максимум два місяця. “Вона вже охопила цільову аудиторію, і показала ефективність – ті, хто цікавиться подорожами, вже отримали інформацію. Для цілей кампанії досить буде ще максимум півтора місяців”, – вважає Бабій.

“Але реклама не конкретизує, що людям все одно необхідні значні кошти на поїздку – кампанія може мати негативну реакцію у тих, хто поїхати не зможе, а це більше половини населення”, – попереджає Ваховський.

 

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE