Вперше соціальні мережі випередили за популярністю телебачення. 68% респондентів вважають їх за краще для отримання новин. Телевізійні новини дивляться 66% опитаних.
Міжнародна громадська організація Internews презентувала соцопитування на тему: «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних видів ЗМІ у 2019 році».
У минулому році 77% респондентів головним джерелом новин називали телебачення, а соціальні мережі – 53%.
Цього року 85% українців щодня користуються Інтернетом, 71% респондентів зазначають, що в Інтернеті, крім усього іншого, шукають також новини.
У соціальних мережах 74% респондентів користуються Facebook, 70% – Viber, 60% – YouTube. Новини на Facebook читають 49% респондентів, на YouTube – 25%, на Viber – 18%.
Читайте також: Нарешті на Тернопільщину приїде президент