Politerno > Тернопільщина > “Від хаосу до порядку”: В Тернополі планують впорядкувати систему розміщення вивісок

“Від хаосу до порядку”: В Тернополі планують впорядкувати систему розміщення вивісок

  • Березень 7, 2018
  • 399 Переглядів
  • 0

Учора, 6 березня, відбулася публічна консультація “Від хаосу до порядку: як впорядкувати розміщення вивісок”, яку організувала ГО “Centre UA” . На заході були присутні представники усіх зацікавлених сторін: влада, підприємці, які займаються виготовленням рекламної продукції для компаній, представники громадських організацій. До слова, вирішення цієї проблеми є одним з пунктів «Дорожньої карти реформ», що втілюється Коаліцією ГО “Тернопільський Центр Реформ”.

Під час дискусії вдалося викристалізувати єдину позицію та алгоритм дій для спільного впровадження змін до правил встановлення вивісок на вулицях міста. На консультації пролунало багато пропозицій щодо того, як доцільно змінити сталі правила, щоб всі зацікавлені сторони були задоволені.

«Однозначно ситуацію треба міняти, бо центр міста спотворений хаотичними вивісками та рекламою», – прокоментував Назарій Зелінка. На заході депутат запропонував алгоритм дій, який пізніше опублікував на своїй сторінці у соціальній мережі facebook.

Наразі відомо, що Коаліція ГО «Тернопільський Центр Реформ» буде ініціювати створення робочої групи, в яку ввійдуть всі, хто зацікавився у подальшій роботі. Своє бажання працювати над цим питанням вже виявили окремі чиновники, активісти та підприємці, що були присутні на консультації. Надалі в амбітні плани входить напрацювання змін в Правила благоустрою Тернополя та їх затвердження на сесії Тернопільської міської ради, після публічного громадського обговорення.

Регіональна координаторка ГО «Centre UA» в Тернополі Юлія Ковальчук, що організовувала публічну консультацію прокоментувала:

«Проблема з вивісками в місті дійсно існує. Їх безсистемне розміщення призводить до пошкоджень та руйнації фасадів, спотворення історичних будівель та зниження туристичної привабливості міста. Важливо, що сьогодні нам вдалося обговорили всі аспекти даної проблеми та сформували спільний план дій, щодо їх вирішення. Дискусія була дуже жвавою та конструктивною. Тому ми і надалі будемо практикувати залучення представників зацікавлених сторін до пошуку способів вирішення місцевих проблем у форматі публічних консультацій».

До проведення публічної консультації також долучилась команда Центру громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі. Активісти акцентували, що вже прийшов час і в Тернополі встановити чіткі правила для всіх:

«Добре, що в громадськості і влади є бажання змінювати Тернопіль. Зовнішній вигляд нашого міста, збереження естетики історичних будівель та правильний благоустрій, обумовлений загальноприйнятими правилами та нормами – це хороша європейська практика, до реалізації якої ми маємо йти», – зазначив Василь Томчишин, координатор Центру громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі та співголова Коаліції ГО «Тернопільський Центр Реформ».

Загалом, така ініціатива є надзвичайно важливою. Її впровадження унеможливить хаотичне розміщення вивісок та дасть змогу зробити місто більш естетично привабливим. Особливо такі зміни стосуватимуться історичних будівель в центрі, а це позитивно вплине на туристичний потенціал Тернополя.

Центр громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі.

Довідка:

Показати

Центр громадського контролю “Дій!” – спільний проект чеської організації People in Need та всеукраїнської громадської організації Центр UA за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект полягає у розбудові в Україні мережі моніторингових центрів, які опікуються питаннями громадського контролю за діяльністю органів місцевої влади. До основних компонентів діяльності проекту відносяться: моніторинг та аналітика, адвокація, громадсько-правова просвіта, створення проактивності місцевого громадського сектору та його консолідація. Мережа на цьому етапі охоплює ключові міста в Україні, де на сьогодні цікава і динамічна громадсько-політична активність – Тернопіль, Вінниця, Запоріжжя, Краматорськ та Маріуполь (Донеччина).

Поділитися: