Фото “За Збручем”
До речі, Постанова Верховного Суду України, якою касаційну скаргу Виконавчого комітету Тернопільської міської ради залишили без задоволення, є цікавою з усіх сторін. Як не крути.
Спершу, я не зовсім розумію навіщо міськраді було подавати касаційну скаргу, якщо й так рішення виконкому №819 від 30.10.2018 року давно втратило чинність. Про що й в міськраді самі підтверджують. Адже саме це рішення було предметом спору.
Виходить, доказували чинність того, що самі вважають нечинним.
А ось верховні судді поміж іншого встановили:
1. “Наявний в матеріалах справи аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом в м. Тернополі», не містить обов`язкового реквізиту – підпису розробника проекту”. (йопересете)
2. “З урахуванням вимог статей 8, 10 Закону №1160-IV та Методики № 308, апеляційний суд, за результатом розгляду аналізу регуляторного впливу проекту рішення Виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом в м. Тернополі», прийшов до висновку, що аналіз підготовлений формально, зокрема, його зміст, структура та наповнення не відповідають вимогам Методики №308, яка є обов`язковою для застосування розробниками проектів регуляторних актів”. (як-небудь, але це ж документ!).
3.”…в аналізі не наведено жодного розрахунку запропонованих тарифів у числовій формі, які б підтверджували їх економічну доцільність як для суб`єктів господарювання, так і для громадян (споживачів послуг з перевезення) та держави”. (Тобто розрахунок взяли зі стелі).
Тобто навіть теперішні діючі тарифи на перевезення пасажирів у міському транспорті Тернополя є надуманими, без економічного обґрунтування, попри наявність звіту аудиторської фірми «Тер Аудит» від 14.11.2018. Оскільки Верховний Суд України вважає, що: цей “звіт не може замінити аналіз регуляторного впливу”.
Додам, що 5% з кожного квитка отримує ТОВ “Системний зв’язок” за обслуговування АСООП. Тих 5% визначено без економічної доцільності, без аналізу регуляторного акту, без підпису під регуляторним актом.
Враховуючи те, що встановлення тарифів відбулося з порушенням чинного законодавства, а 5% коштів від надходження за продаж квитків виводяться через приватну структуру, тоді тут пахне (відмивання) доходами, одержаних злочинним шляхом.
Читайте також: Верховний Суд підтвердив незаконність тарифів на проїзд у громадському транспорті в Тернополі