Politerno > Україна і світ > Ще декілька слів про автомобільні мита та бізнес-компаньйонів президента

Ще декілька слів про автомобільні мита та бізнес-компаньйонів президента

  • 13 Червня, 2017
  • 2063 Переглядів
  • 0

Компанія “Богдан Моторс” днями виграла тендер на поставку місту Києву тролейбусів на півмільярда гривень.

“Богдан”, як відомо, належить Олегу Гладковському – давньому другу та бізнес-партнеру президента Порошенка. Гладковський на сьогоднішній день обіймає посаду заступника секретаря Ради Національної безпеки та Оборони.

Петро Порошенко ще кілька років тому теж був серед співвласників “Богдана” і одразу після його приходу на Банкову, на компанію просто посипалися замовлення від місцевих адміністрацій на купівлю автобусів та тролейбусів.

З урахуванням останнього столичного тендеру, “Богдан” за роки президентства Порошенка розпродав вдячним споживачам своєї продукції на понад мільярд гривень. Але це ще не все, оскільки “Богдан-Моторз” займається також виробництвом китайських автомобілів на своєму заводі в Черкасах.

Як пишуть на офіційному сайті “Богдану”, переобладнання черкаського заводу під випуск китайських легковиків обійшлося друзям президента в 330 мільйонів доларів.

З урахуванням вищесказаного, стає зрозумілим, чому влада досі ніяк не наважиться на суттєве зменшення мит та податків при ввезенні іномарок з Європи. Бо вживані європейські авто – це прямий конкурент нових китайських автівок, які збираються на заводі друга президента Гладковського та “Деу-Ланосів”, що виробляються на “АвтоЗАЗі” колишнього регіонала Васадзе. Хто ж купуватиме за 10 тисяч доларів диво китайського автопрому, якщо за вдвічі, а то й в тричі меншу ціну можна взяти “Ауді” чи “Фольксваген”, нехай і з пробігом, але по європейських дорогах.

І це не враховуючи того, що “Богдан-моторз” є ще й одним з найбільших імпортерів в Україну нових корейських автомобілів “Хюндай” та “КІА”. Саме тому, провладні депутати ніяк не приймуть довгоочікуване українцями рішення щодо зменшення мит для ввезення європейських авто. Адже друзям президента та їхнім колегам по вітчизняній автомонополії доведеться попрощатися з чималими прибутками.

Замість цього, депутати пропонують обкласти щоденним податком в 2 євро водіїв автівок на європейських номерах.

А також притиснути непомірними штрафами тих, хто ухилятиметься від сплати цього щоденного мита. Отож, з одного боку на депутатів тиснуть їхні політичні покровителі, що мають великий автомобільний бізнес в Україні. З іншого боку, в депутатів в депутатів попереду вибори і їм треба ще якось обиратися до Верховної Ради, а тому зовсім не хочеться злити суспільство.

Те суспільство, яке прекрасно розуміє, чому вживані німецькі іномарки коштують в Україні в кілька разів дорожче, ніж в Європі і хто отримує від цього зиск.

 

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE