Politerno > Україна і світ > У “Батьківщині” переконані, що Порошенко “віджав” собі NewsOne

У “Батьківщині” переконані, що Порошенко “віджав” собі NewsOne

  • Жовтень 5, 2018
  • 990 Переглядів
  • 0

Попри заяви про те, що телеканал NewsOne перейшов у власність депутата від “Опозиційного блоку” Тараса Козака, його реальним господарем став президент Петро Порошенко.

Про це йдеться у заяві партії “Батьківщина”, опублікованій на сайті партії.

“Сьогодні стало остаточно зрозуміло, для чого Банкова влаштувала колотнечу зі звинуваченням “неправильних” телеканалів в “непатріотичній” позиції”, – йдеться у повідомленні.

У партії зазначають, що у одного зі звинувачених – телеканалу NewsOne – раптово змінився власник, депутат від “Опоблоку” Тарас Козак.

“Але немає сумнівів, що реальним господарем став Петро Порошенко. Зрештою, вже мало кого дивує його співробітництво з опоблоківцями і медведчуківцями, у компанії з якими, вочевидь, він збирається йти на вибори”, – вважають у партії.

У “Батьківщини” переконані, що президент це зробив “заради збереження при владі”.

Там додали, що можна придбати назву телеканалу чи газети, але фахових і чесних журналістів не купиш і они надалі будуть розповідати “про Липецьк і Мальдіви”.

Як повідомлялося, 4 жовтня Верховна Рада ухвалила проект постанови 9157 із проханням до Ради нацбезпеки і оборони застосувати санкції до власників телеканалів “112 Україна” та NewsOne.

Вже на наступний день, 5 жовтня, нардеп Євгеній Мураєв заявив, що його батько Володимир передав корпоративні права на телеканал NewsOne нардепу від “Опозиційного блоку” Тарасу Козаку.

Поділитися: