Politerno > Тернопільщина > На Тернопільщині вчителям допоможуть професійні супервізори

На Тернопільщині вчителям допоможуть професійні супервізори

  • Жовтень 21, 2019
  • 180 Переглядів
  • 0

Для педагогів області, які вже залучені до Нової української школи, впроваджують систему супервізії – професійної підтримки, яка допоможе реалізовувати цілі реформи, долати труднощі та рости професійно. Відповідний наказ затверджено у Міністерстві освіти і науки за № 1313. 

Супервізію здійснюватимуть для вчителів та їх асистентів, тренерів-педагогів, директорів та заступників директорів шкіл, а також фахівців ІРЦ.

Метою супервізорів буде професійний та особистісний розвиток педагогів. Спеціалісти, зокрема, допомагатимуть вчителям долати професійні труднощі, протидіяти стресу, запобігати професійному вигоранню та зміцнювати позитивну самооцінку. Окрім того, супервізори матимуть функцію фасилітаторів та допомагатимуть налагоджувати педагогіку партнерства.

Супервізія також допомагатиме коригувати освітній процес відповідно до завдань Нової української школи. Під час супервізії вчителі матимуть консультації щодо:

· впровадження НУШ;
· реалізації освітніх програм і навчальних планів, організації освітнього середовища;
· впровадження сучасних методик і технологій навчання;
· використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій;
· самоосвіти та самовдосконалення;
· побудови демократичної моделі управління закладом освіти.

Здійснювати супервізію будуть підготовлені спеціалісти – їх готуватимуть 311 тренерів, які пройшли спеціальне навчання протягом 2019 року. Супервізорами стануть фахівці з числа вчителів, тренерів, тренерів-педагогів, працівників закладів післядипломної педагогічної освіти, методистів, експертів, залучених до проведення сертифікації, а також директорів шкіл та їх заступників з навчально-виховної роботи.

Супервізія складатиметься із 1-3 наставницьких циклів, під час яких будуть застосовуватись індивідуальна та групова форми роботи за такими напрямами:
· ознайомлення з результатами самооцінювання педагога та вибраними пріоритетами для розвитку;
· спостереження за діяльністю педагога;
· підтримка у створенні плану професійного розвитку;
· наставницькі бесіди;
· групове обговорення кращих практик, труднощів, пошук шляхів їх вирішення, а також можливостей для подальшого розвитку.

Читайте також: Окремим категоріям населення Тернопільщини спрощено умови отримання субсидій

Діліться у соцмережах:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь