Politerno > Блоги > Василь Облещук > Ймовірні ризики маніпуляцій під час президентської виборчої компанії на Тернопільщині

Ймовірні ризики маніпуляцій під час президентської виборчої компанії на Тернопільщині

Ми перебуваємо на порозі останнього місяця виборчих перегонів на пост Президента України. Уже можна провести попередній аналіз їх перебігу.

Очікувано, в суспільстві зросла політична напруга на фоні складних соціально-політичних проблем в Україні та триваючої війни на Сході України.

Окрім того, українці емоційно виснажені та зневірені щодо майбутнього нашої держави. Жоден із нинішніх політичних лідерів не має навіть 20% підтримки тих, хто збирається йти на вибори. Значна частина українців не знає, за кого голосуватиме, а 2/3 українців нікому не довіряють.

В той же час, український політикум «засипав» пересічних українців цілою купою «достойних» кандидатів в Президенти. На даний момент Центральна виборча комісія зареєструвала 44 кандидати. В розпалі відчайдушна незрима боротьба за електорат!

Постає питання, а чи є передвиборча боротьба чесною та демократичною?

Найбільш зацікавлений у перемозі діючий Президент України П. Порошенко, який заявив що «не програвав раніше ніяких виборів, і не збирається у майбутньому…» Однак, слід зазначити, що за 4 роки президентства рейтинги Петра Порошенка стабільно знижувалися, починаючи з більш ніж 50% влітку 2014 року в перші місяці на посаді. На початок 2018 року, за результатами соцопитувань, він займав друге-третє місце серед кандидатів, за яких нині готові проголосувати українці – його підтримували 9-11 %. Такі рейтинги змушували П. Порошенка відтягувати прийняття рішення про балотування на другий термін президентства, уникати питань журналістів про його бажання чи небажання продовжити «царювання».

Для виправлення ситуації, команда П. Порошенка ввела восени 2018 року в дію стратегічний план боротьби за електорат, який грав на патріотичних настроях українців. Першим пунктом плану, на переконання експертів, стало оголошення воєнного стану у зв’язку із конфліктом в Азовському морі. Другим пунктом плану стало формуванння іміджу П. Порошенка як Месії, що подарував Томос українській православній церкві.

На фоні «спасителя України» з гаслом «Мова! Віра! Армія!» Порошенко офіційно почав свою передвиборчу компанію!

Однак виборці пам’ятають його невиконані обіцянки завершити війну на Донбасі, непереконливі реформи, постійне підвищення тарифів і загальне зубожіння населення. Також, низка корупційних скандалів, розслідування про дорогий відпочинок Петра Порошенка на Мальдівах, Липецьку кондитерську фабрику і навчання дітей за кордоном – зовсім не сприяє росту рейтингів Президента.

Одним словом, приблизно 40% свого електорату чинний Президент розгубив.

То яким чином П. Порошенко збирається перемогти на виборах з 10 % підтримки? Дуже просто – потрібно нейтралізувати головну конкурентку Тимошенко Ю. В., і на фоні інших кандидатів з їх низькими рейтингами – отримати «всенародну підтримку».

З цією метою запущено відлагоджені схеми залучення адмінресурсу в регіонах, підкупу виборців за «офшорні гроші» Гаранта, тиск на незалежні ЗМІ та підприємців-симпатиків Ю.Тимошенко, а також активне поливання брудом опонентів з екранів підконтрольних телевізійних каналів та шпальт газет.

Тому сподіваємось, що розважлива позиція міністра внутрішніх справ України А. Авакова, який говорив про те, що “не допустить на виборах використання незаконних схем, переваг і адмінресурсу”, остудить деякі «гарячі голови» з команди П. Порошенка в Києві та регіонах.

Читайте також: “Батьківщина” викриває схему поширення фейкових новин щодо ймовірного підкупу виборців

Діліться у соцмережах:

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE