Politerno > Україна і світ > Стало відомо, як медійний штаб Порошенка на таємних нарадах працює над його образом в ЗМІ

Стало відомо, як медійний штаб Порошенка на таємних нарадах працює над його образом в ЗМІ

  • 8 Червня, 2017
  • 1791 Переглядів
  • 0

Президент Петро Порошенко приблизно через день збирає так звані медійні наради, на яких зі своїм оточенням ретельно моніторить ЗМІ, і виробляє план для підтримки свого іміджу в медіа.

Про це пише “Українська правда” з посиланням на джерела в АП.

Порошенко нібито дуже ретельно дбає про власний імідж і всіляко намагається створювати про себе гарне враження.

У спеціальних медійних нарадах беруть участь екс-голова фракції БПП Ігор Гринів, екс-міністр інформполітики Юрій Стець, прес-секретар президента Святослав Цеголко, а також Олег Медведєв, Віктор Уколов, Ростислав Павленко, Ірина Фриз та Володимир Горковенко.

Час від часу до цієї компанії долучають заступника голови АП Віталія Ковальчука, який пропонує як реагувати на кризові події.

“Стець, Фриз, Гриньов – це люди, які роблять роботу. А ще Медведєв і Ковальчук – два полюси. Перший генерує світоглядні “світлі” ідеї, а другого задіють, коли треба вирішити складні питання. Вони бувають не завжди “світлими”, але крім Ковальчука цього ніхто не може зробити”, – пояснило УП джерело в Адміністрації президента.

Також Порошенко дуже скрупульозно відстежує будь-яку критику влади з боку ЗМІ. Тримати руку на пульсі йому допомагають моніторинги, які курує заступник глави АП Ростислав Павленко, який, крім того, займається роботою радників з соціальних питань.

В день Порошенко отримує приблизно 5-7 моніторингів. Туди входять гарячі політично економічні події дня, включаючи статті і блоги абсолютно різних сайтів і видань. Окремо президенту показують найпопулярніші facebook-повідомлення лідерів думок і моніторять ініціативи Кабміну. ​​

Ще один блок моніторингу – це іноземні ЗМІ.

За інформацією, отриманою “Українською правдою” від різних медіа-менеджерів, на відміну від свого попередника Віктора Януковича Порошенко прекрасно орієнтується в тому, що відбувається і про що йдеться на всіх центральних телеканалах України.

За їхніми словами, навіть дрібна критика з екрану телевізора може викликати відверте роздратування у керівника держави.

Також вдалося дізнатися, що оскільки найбільшими українськими телеканалами володіють великі бізнесмени, які зацікавлені в дружбі з Банковою, керівники телеканалів змушені йти на компроміси з оточенням Порошенко.

Ці компроміси стосуються узгодження гостей ефірів, освітлення чи не освітленим різних подій.

Від АП з представниками медіа спілкуються Цеголко, Фриз, Стець та Горковенко.

Раніше ЗМІ писали про те, як змінюється інформаційна політика влади. Спроби Банковій управляти громадською думкою за допомогою армії проплачених блогерів виявилися малоефективними.

Тепер влада готується перейти до більш жорстких заходів впливу – закриття ЗМІ і тотального контролю за контентом найбільших телеканалів.

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE