Politerno > Україна і світ > Раніше обвинувачений Росією в знищенні лайнера MH-17 пілот зі скандалом звільнився з ЗСУ

Раніше обвинувачений Росією в знищенні лайнера MH-17 пілот зі скандалом звільнився з ЗСУ

  • 9 Липня, 2017
  • 1737 Переглядів
  • 0

Майор ВПС України Владислав Волошин (299-а бригада тактичної авіації) заявив про звільнення з лав українських збройних сил, а також розповів про причини свого звільнення

Про це повідомляє портал MilitaryAviation.in.UA на свій сторінці в Facebook.

Нагадаємо, цього пілота ЗСУ, який керував штурмовиком Су-25 в 2014 році при бойових діях на Донбасі, російські ЗМІ звинувачували у знищенні цивільного лайнера Boeing 777 рейсу MH-17, проте слідча комісія Нідерландів і України заявила, що немає ніяких підстав підозрювати Волошина в цьому злочині.

Волошин має орден “За мужність III ступеня” і почесну грамоту Кабміну України. Бойовий літак Су-25, на якому літав український пілот, був збитий засобами ППО на території “ЛДНР” в 2014 році.

Йдучи зі служби з військової авіації України, Волошин голосно “грюкнув дверима”, розповівши в соціальних мережах про причини такого радикального вчинку. Як виявилося, українського пілота довела до ручки плачевна ситуація у ВПС ЗСУ.

По-перше, пілоти бойової авіації мають дуже низький оклад, який не дозволяє нормально забезпечувати власну сім’ю всім необхідним. Так, Волошин, перебуваючи у званні майора, отримував оклад в 12611 гривень та грошову суму на наймання житла в розмірі 1699 гривень.

І це при тому, що тільки проста квартира без нормального ремонту в Миколаєві коштувала 5400 гривень, і її доводилося знімати. На видачу житла від оборонного відомства розраховувати не доводилося, так як його отримували особливо “відзначилися”, до яких Волошин не відносився.

Плачевною, за словами Волошина, була ситуація і в самій бойовій частини, де український пілот проходив службу. Військове керівництво не надавало матеріальної підтримки, і льотчики відправлялися на завдання без нормальної льотної екіпіровки – в кросівках, берцах, неякісних костюмах або в “гелейтейці”, а захисні маски і зовсім купувалися в Росії.

Постачання паливом для постійних вильотів також не було. Навчали польотів лише курсантів. Іншим льотчикам, які особливо “проштрафилися”, дозволяли іноді відправитися в небо для підтримки навичок. Волошин вважає, що подібний підхід міг призвести лише до одного – до небезпечного самовбивчого польоту.

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE