Майор ВПС України Владислав Волошин (299-а бригада тактичної авіації) заявив про звільнення з лав українських збройних сил, а також розповів про причини свого звільнення
Про це повідомляє портал MilitaryAviation.in.UA на свій сторінці в Facebook.
Нагадаємо, цього пілота ЗСУ, який керував штурмовиком Су-25 в 2014 році при бойових діях на Донбасі, російські ЗМІ звинувачували у знищенні цивільного лайнера Boeing 777 рейсу MH-17, проте слідча комісія Нідерландів і України заявила, що немає ніяких підстав підозрювати Волошина в цьому злочині.
Волошин має орден “За мужність III ступеня” і почесну грамоту Кабміну України. Бойовий літак Су-25, на якому літав український пілот, був збитий засобами ППО на території “ЛДНР” в 2014 році.
Йдучи зі служби з військової авіації України, Волошин голосно “грюкнув дверима”, розповівши в соціальних мережах про причини такого радикального вчинку. Як виявилося, українського пілота довела до ручки плачевна ситуація у ВПС ЗСУ.
По-перше, пілоти бойової авіації мають дуже низький оклад, який не дозволяє нормально забезпечувати власну сім’ю всім необхідним. Так, Волошин, перебуваючи у званні майора, отримував оклад в 12611 гривень та грошову суму на наймання житла в розмірі 1699 гривень.
І це при тому, що тільки проста квартира без нормального ремонту в Миколаєві коштувала 5400 гривень, і її доводилося знімати. На видачу житла від оборонного відомства розраховувати не доводилося, так як його отримували особливо “відзначилися”, до яких Волошин не відносився.
Плачевною, за словами Волошина, була ситуація і в самій бойовій частини, де український пілот проходив службу. Військове керівництво не надавало матеріальної підтримки, і льотчики відправлялися на завдання без нормальної льотної екіпіровки – в кросівках, берцах, неякісних костюмах або в “гелейтейці”, а захисні маски і зовсім купувалися в Росії.
Постачання паливом для постійних вильотів також не було. Навчали польотів лише курсантів. Іншим льотчикам, які особливо “проштрафилися”, дозволяли іноді відправитися в небо для підтримки навичок. Волошин вважає, що подібний підхід міг призвести лише до одного – до небезпечного самовбивчого польоту.