Маршрути перельотів приватних літаків 9H-VJN та T7-GEM можуть свідчити про те, що в Омані президент Володимир Зеленський зустрічався з делегацією з Москви.
Про це інформує видання “Тексти“.
Як повідомили напередодні розслідувачі “Схем”, президент Володимир Зеленський прилетів у Київ в аеропорт “Жуляни” о 2:37 ночі, після чого одразу поїхав на Банкову, де відбувалася нарада з приводу авіакатастрофи в Тегерані.
Знімальна група “Схем” зафіксувала “Mercedes-Benz Vito”, який під’їхав до чартерного літака, після чого поїхав на Банкову. Через 15 хвилин авто заїхало на територію Офісу. Після цього на поверсі, де знаходиться кабінет Зеленського, увімкнули світло.
“Тексти” перевірили дані прибуття літака в аеропорт Жуляни і визначили, що рейсом з Маскату о 2:37 ночі прибув літак Bombardier BD-700-1A10 Global Express 6000, з хвостовим номером 9H-VJN.
Слід зазнчити, що вартість оренди такого чартера може складати від 8.5 до 10 тис доларів США за годину. Лише за чистий час перельоту з Маскату в Київ тривалістю 7.5 годин, Зеленський мав заплатити від 63 до 75 тисяч доларів.
Видання висловило сподівання, що гроші були витрачені з власної кишені Зеленського. В іншому випадку, це або корупція, або марнотратне використання бюджетних коштів.
Цей самий чартерний літак Bombardier з номером 9H-VJN прилетів у столицю Оману Маскат зі Стокгольму з посадкою в Москві практично одночасно із літаком Віктора Медведчука, який прибув в Маскат 7-го січня увечері.
Через це стає очевидним, що чартер для Зеленського був замовлений ще до катастрофи боїнга МАУ у Тегерані. Однак замість того, щоб після звістки про трагедію одразу відлетіти з Оману ще зранку 8 січня (на той момент літак вже був на місці, і мав декілька годин на підготовку для польоту), Зеленський чогось чекав.
Журналісти роблять висновок, що президент чекав на зустріч із кимось, хто прилетів в Оман з Москви на тому ж літаку Bombardier (9H-VJN), який потім повіз його у Київ.
Лише після того, як зустріч відбулася, тепер вже літак Медведчука відвіз партнера(ів) Зеленського у Москву, а у Київ незабаром полетів і сам Зеленський на вказаному Bombardier (9H-VJN).
Для проведення такої можливої зустрічі (Зеленського і делегації з Москви) було майже 12 годин. Саме стільки часу мали в Омані учасники переговорів з Москви, якщо вони прилетіли на Bombardier з номером 9H-VJN, і полетіли назад на бізнес-джеті Медведчука з номером T7-GEM.
Читайте також: Ніяких офіційних зустрічей, міністра до Зеленського привозили в готель?
“Тексти” подають хронологію подій:
– Бізнес-джет Медведчука з хвостовим номером T7-GEM прилітає в Оман з Києва (посадка о 17:21 GST, 7 січня)
– Бізнес-джет Bombardier з номером 9H-VJN прибуває в Оман з Москви, можливо, з делегацією для переговорів із Зеленським (посадка о 00:16 GST, 8 січня). Додаткова деталь на підтвердження цієї версії: згаданий літак не мав замовлень кілька днів, із 4 січня перебував у Стокгольмі. Однак 7 січня він летить до Москви, імовірно, приймає когось на борт і вже через 2 години вилітає в Оман.
– Катастрофа літака МАУ між 2:00 і 3:00 GST, 8 січня
– Бізнес-джет Медведчука відправляє, імовірно, учасників зустрічі із Зеленським назад до Москви (виліт з Оману о 11:53 GST, 8 січня)
– Бізнес-джет Bombardier з номером 9H-VJN відправляє Зеленського в Київ (виліт з Оману о 21:03 GST, 8 січня. З моменту катастрофи Боїнга МАУ минуло близько 18 годин).
Читайте також: Зеленський, ідентичність та дружба з маніяком – казка про дурне мишеня