Politerno > Україна і світ > Після зміни керівництва, УЗ приймає рішення на користь компаній Ахметова, – Левченко

Після зміни керівництва, УЗ приймає рішення на користь компаній Ахметова, – Левченко

  • 12 Серпня, 2021
  • 605 Переглядів
  • 0
Ахметов і Камишін

“Укрзалізницю” віддали Ахметову. Тепер вже офіційно. Виконуючим обов’язки голови правління Укрзалізниці став менеджер холдингу “SCM” Ріната Ахметова.

Про це пише на своїй сторінці у Фейсбуці екснардеп від “Свободи” Юрій Левченко.

Як відомо, наглядова рада вирішила рекомендувати уряду погодити призначення Олександра Камишіна новим т.в.о. голови правління до 31 грудня 2021 року. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков таку кандидатуру підтримав, а 11 серпня уряд схвалив призначення Камишіна.

Олександр Камишін 7 років працював менеджером з інвестицій в холдингу SCM Ріната Ахметова. А до призначення в Укрзалізницю Камишін був ще й управляючим партнером у Fortior Capital разом з Миколою Нестеренком – екс-гендиректором «ЕСТА Холдингу» Ахметова. Камишін, як і його попередники, не має досвіду у залізничній галузі.

“І щоб остаточно розвіяти розмови на кшталт “ну може він просто хороший менеджер, який просто працював в компанії Ахметова”, ось вам ще докази зв’язків з одіозним олігархом.

Вже після зміни попереднього керівництва Укрзалізниці, «Центр транспортної логістики» (філія УЗ) заборонила подачу під навантаження власних вагонів, окрім тих, по яким є довгострокові контракти, більшість з яких – у групи Ріната Ахметова.

Такі дії є черговим свідченням створення фактичної приватної монополії вантажних залізничних перевезень на користь олігархії. Щоб ви розуміли, компаній, з якими укладено довгострокові контракти, лише чотири:

▪️ТОВ «Метінвест-Шіппінг» (бенефіціар — Рінат Ахметов)

▪️ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (Рінат Ахметов)

▪️ТОВ «Інтвайс» (Сергій Осокін)

▪️ТОВ «Ніка Транс Логістика» (Дмитро Фірташ)

Таким чином олігархат отримав контроль над природною монополією, замість того аби держава розумно використвовувала її в інтересах всього суспільства.

Якось це не в’яжеться з гаслами Зеленського та його “слуг” про боротьбу з олігархами, правда?”, – зазначив Левченко.

Нагадаємо, новий в.о. голови правління “Укрзалізниці” Олександр Камишін заявив, що в УЗ розпочинається “Велике будівництво”.

Також стало відомо, що Держрегуляторна служба схвалила підвищення тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниці у два етапи, що у 2021 році принесе їй 10 млрд грн. Найбільше зміни, нібито, повинні вплинути на “Метінвест” Ріната Ахметова.

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE