Politerno > Тернопільщина > Зелінка турбується про вчителів

Зелінка турбується про вчителів

  • 7 Лютого, 2017
  • 1297 Переглядів
  • 0

“Усі вчителі Тернополя заслуговують на премії. Усі школи мають мати однакову можливість їх виплачувати”.

Про це на своїй сторінці написав депутут ТМР Назар Зелінка.

Зокрема він зазначає, що на початку року отримав інформацію, що в деяких школах кожен вчитель отримав премію, а в деяких одиниці.

“З початку своєї діяльності у бюджетній комісії я стараюся систематизувати усі дані та шукати логіку і справедливість у всіх розподілах коштів. Члени комісії можуть це підтвердити. Вважаю, що усі школи пропорційно мають мати можливість виплачувати премії вчителям.

Взагалі в ідеалі мінімум один раз в рік кожен вчитель Тернополя повинен отримати премію або 13-ту зарплату. Про це Олег Нитка говорив ще на початку минулого року.

В середині січня, я розіслав у кожну школу депутатське звернення з проханням надати мені інформацію про виплачені премії протягом 2016 року. До кінця січня я зібрав усю інформацію та звів у таблицю.

В таблиці немає даних по преміях директорам, бо їх виплачує управління, а не школи. Тут лише дані по преміях заступникам директора, вчителям, технічним та іншим працівникам.

На даний момент жодних висновків робити не буду. Потрібно проаналізувати усі дані: виплати, доплати, економію по енергоносіях і зарплатах протягом року. Разом з колегами з бюджетної комісії будемо це аналізувати.”, – наголошує депутат.

“Міський бюджет регулярно здійснює дофінансування шкіл. Депутати на сесії голосують за загальну цифру на всі школи. Розподіл же ж по школах робить Управління освіти і науки Тернопільської міської ради. Вважаю несправедлимим такий розподіл, якщо в результаті року вийшла така картина. Одим школам більше дають коштів і вони мають можливість виплатити премії, іншим дають менше.

Дирекції шкіл тут ніпричому. Сподіваюся, що немає таких, що не поважають своїх працівників і не добиваються коштів для преміювання. Усі стараються якнайбільше економити, щоб потім або покращити матеріально-технічну базу, або дати вчителям заохочення.

Управління освіти має робити справедливий розподіл. Не може такого бути, щоб одна школа за рік виплатила 183 565 грн. (366,40 грн./на учня), а інша 14 472 грн. (18,87 грн./на учня)”.

Далі Назар роз’яснює дані в таблиці:
1. Школа – назва школи
2. класів – кількість класів в школі згідно даний сайту управління освіти (http://osvita.te.ua)
3. учнів – кількість учнів в школі згідно даний сайту управління освіти (http://osvita.te.ua)
4. працівників, які отримали премії = кількість працівників, які отримали премії в 2016 році
5. фактична сума – сума премії, яка була виплачена у 2016 році
6. пропорційна сума – сума премії, яка на мою думку мала б бути виплачена в разі пропорційного розподілу відносно кількості учнів у школах. Вивів я її просто: загальну суму премії (2 502 651 грн.) поділив на загальну кількість учнів в місті (21 661), в мене вийшов коефіцієнт на одного учня (115,54 грн.). Потім коефіцієнт помножив на кількость учнів в кожній школі вивів пропорційну суму премії.
7. різниця – різниця між фактично виплаченою та пропорційною сумами.
8-19. січень-грудень – суми вплачений премій по місяцях.

“Червоним виділив школи, де фактична сума значно більша від пропорційної. Дивіться самі. Аналізуйте. Робіть висновки. Про висновки комісії з питань бюджету і фінансів по цьому питанню обов’язково проінформую.” – резюмую обранець.

Під постом Назара можна тернополяни залишать протиречиві коментері:

 Василь Солтис – це така собі своєрідна децентралізація. в одних школах виплатили премії всім вчителям, в інших – ні, а ще в інших обіцяли відправити вчителів на день-два відпочити за власний кошт. багато чого залежить від ефективності діяльності керівника та від того, чи він дбає за свій колектив.”

Богдан Малиняк – Назар, а чому всі однакову? Зрівнялівку вже ніби пройшли. Цього року запроваджено пцм на рівні міського бюджету. Доведено так звані КРІ для кожного ГРК. Інше питання, що вони ніякі. Пропоную розпочати роботу над показниками бюджетних програм, для того, щоб вже проект бюджету 2018 був складений з урахуванням тих показників, які важливі для громадськості і депутатів. Тоді з урахування виконанн цих показників можна буде стимулювати і школи, і вчителів. Всі від цього виграють, насамперед учні шкіл і старанні вчителі.

Ірина Кельнер – Підтримую Богдан Малиняк. Є вчитель, у якого діти на 200балів зно складають, чому він має отримати так само, як той, у якого на уроках учні на голові ходять?

Назар Зелінка – Мова йде не про те, щоб всім вчителям виплачували однакові премії. Мова йде про те, щоб всі ШКОЛИ мали однакову (пропорційну до кількості учнів наприклад) можливість виплачувати премії. Як в середині школи виплачується премія, то вже справа дирекції і педколективу. Але не правильно, що одна школа має можливість виплачувати премії, а інша немає.

Богдан Малиняк – Це також не вірно. Цей рік вже хай так бкде. Написав, щоб наступного року серйозно підійшли до визначення показників бюджетних програм. Це важливий інструмент управління. В поєднанні з бюджетним фінансуванням можна мати гарні результати.

Богдан Малиняк – Назар, рейтинг це окрема важлива тема. Я пишу конкретно про показники бюджетних програм. В ідеалі на їх основі можна формувати певні рейтинги. Часто (не знаю конкретно як в освіті) ті показники малюють як попало. Їх наводять в бюджетних запитах. Можете взяти в управлінні освіти і проаналізувати ( ще надішлете мені ). Ці показни мають стимулювати до ефективного витрачання коштів. Це, як пише Ірина Кельнер показники ЗНО ( напевно основні, але не єдині). Є ще результати олімпіад. А в світі ще проводять анкетування батьків. Є ще інші підходи. Тому я пропоную завчасно проаналізувати ці показники і їх вдосконалити. Так, щоб вони стимулювали до якісних освітніх послуг. Премії і додаткове фінансування шкіл вразовуватиме якість освіти, відтак стимулюватиме до поліпшення якості освіти)

Діліться у соцмережах:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь