Politerno > Україна і світ > Оприлюднено величезні зарплати керівництва “Укрзалізниці”

Оприлюднено величезні зарплати керівництва “Укрзалізниці”

  • 2 Травня, 2017
  • 1585 Переглядів
  • 0

В “Укрзалізниці” опублікували фінансову звітність за минулий рік, оголосивши зарплатну відомість. Про це пише Politeka.

Заробітна плата провідного управлінського персоналу “Укрзалізниці” (УЗ) за 2016 рік склала майже 20 мільйонів. Такі дані містяться в консолідованій фінансовій звітності УЗ, підготовленої компанією EY.

Згідно з документом, до реорганізації провідним управлінським персоналом “Укрзалізниці” вважалися члени її ради в кількості 11 осіб.

Починаючи з 1 грудня 2015 року, провідним управлінським персоналом вважається правління ПАТ “Укрзалізниця” і наглядова рада у складі 7 осіб та 11 осіб відповідно.

“За 2016 і 2015 роки витрати на винагороду провідного управлінського персоналу складалися в основному з заробітної плати та відповідних нарахувань та склали 19,24 млн гривень і 2,724 млн гривень, відповідно. Отримання винагороди членами наглядової ради не передбачено”, – йдеться в звіті.

Головою правління УЗ є польський менеджер Войцех Балчун, членами правління – Ремігіуш Пашкевич, Олександр Бужор, Іренеуш Василевський, Сергій Михальчук, Желько Марчек і Марек Злосний.

Місячна заробітна плата тільки Балчуна становить 461 тис. гривень.

Нагадаємо, за результатами минулого року Укрзалізниця зазнала збитків більш ніж 7 млрд грн. Про це на засіданні Кабінету міністрів розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Також стало відомо, що уряд планує розділення “Укрзалізниці. Одна з ідей поділу на окремі компанії – це буде підготовкою “Укрзалізниці” під приватизацію. Причому, коли це відбувається, приватизовуються найбільш прибуткові частини, а неприбуткові забирають за безцінь або борги.

Таку думку в коментарі сайту “24” висловив директор консалтингової компанії “Вільям-Інвест-Експерт” Віктор Медвідь.

Розділення компанії призводить до зростання адміністративного персоналу. Відповідно до збільшення накладних витрат, які Укрзалізниця має і так дуже високі. Підстав для покращення якості у такий спосіб не буде, – сказав Медвідь.

Що стосується самої системи поділу великого підприємства на менші, говорить експерт, міжнародний досвід показує, що всі компанії навпаки збільшуються до вимог Антимонопольного комітету, поки їх примусово не розділять.

Бо чим більша компанія, тим вона, за словами Медведя, ефективніша, нижчими є накладні витрати, ефективніше використовуються основні оборотні кошти. Чим менша компанія, тим більше банківських рахунків, бухгалтерії, директорів тощо, підкреслює експерт.

Якщо “Укрзалізниця” говорить про внутрішнє дотування пасажирських перевезень, то до чого призведе розділення компанії на вантажну та пасажирську? Очевидно, до банкрутства пасажирської, відзначає Медвідь.

Експерт додав: балансова вартість Укрзалізниці – близько 200 млрд гривень. Навіть українським олігархам та представникам влади така сума не під силу. Тому завдання – розділити компанію на частини, щоб поглинути та “розмити” її.

Нагадаємо, “Укрзалізницю” впродовж цього та наступного року хочуть розділити на 5 компаній. Це передбачено Стратегією розвитку підприємства до 2021 року.

 

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE