USD26.988-0.0849EUR33.2277-0.1803
Politerno > Тернопільщина > Скандал навколо “картки тернополянина” набирає обертів

Скандал навколо “картки тернополянина” набирає обертів

  • Вересень 19, 2017
  • 1557 Переглядів
  • 7

Ажіотаж та обговорення, викликані “Картою тернополянина” й різким підняттям цін, триває й до сьогодні. Проте з’явилися нові проблеми під час її виготовлення. 

Як передає 0352, після численних обурень мешканців міста чергами, які постійно вишиковувалися в управління соцзахситу, влада міста пообіцяла, що до видачі карток долучаться ЖЕКи.

Люди, які подали туди свої документи, одразу отримували купон з інформацією, коли мають прийти за карткою. Здавалося, процес налагоджено.

Та виявилося, що всі, хто прийшов у свій ЖЕК учора на призначену дату, отримав облизня. В експлуатаційній конторі пояснили, що карток їм досі не привезли, а коли привезуть – не знають, можливо наступного тижня, можливо, пізніше.

От тільки пізніше – це вже жовтень, а саме з 1 жовтня влада міста незрозуміло на яких підставах вирішила підняти ціни на проїзд у транспорті.

Зараз цю безглузду затію масово обговорюють в соцмережах. Люди наголошують, що для впровадження таких сумнівних проектів слід було провести громадські слухання, чого зроблено не було.

“Тернополяни, цікавить ваше ставлення до Картки тернополянина? Попри всі переваги, у яких красномовно переконують чиновники, не розумію її доцільності. Мовляв, цей документ забезпечить дешевший проїзд у громадському транспорті. Але чому проїзд має подорожчати без її наявності: в маршрутці – 6 грн., а в тролейбусі – 5 грн.?! Окрім того, якщо ти забув картку також потрібно платити більше? І чому проїзд має бути дорожчий для іногородніх, якщо вони – громадяни України і мають рівні права? Чи то я чогось не розумію ?

Пропоную владі взяти до уваги закордонний досвід. Скажімо, у Відні система оплати у громадському транспорті стимулює мешканців купувати місячний проїзний квиток, бо так справді вигідно, і неважливо, чи ти приїхав з іншого міста, Англії, Швеції чи Гондурасу.

А у нас чомусь все навпаки…”, – констатує Майя Юркевчи.

Пропонуємо коротенький екскурс в минуле, а саме історію просування фірми близьких до міського голови людей, котрій надано переваги при встановленні та обслуговуванні системи обліку оплати проїзду (АСООП) в місті Тернополі. 

Тему досліджував Громадський інформаційний портал.

Рішенням Виконавчим комітетом Тернопільської міської ради № 453 від 27.06.2017 року «Про затвердження Порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Тернополя» визначено принципи та організаційні засади побудови автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСООП) в місті Тернополі та надано переваги при встановлені та обслуговуванні даної системи ТОВ «Системний зв’язок» ЄДРПОУ 37838893.

Однак за турботою про добробут мешканців міста посадові особи міської ради не забувають про себе.

Зокрема, дослідивши реєстраційні дані  ТОВ «Системний зв’язок» ЄДРПОУ 37838893 встановлено, що юридичною адресою даного підприємства є м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7 (адреса розташування КП «Тернопільелектротранс), директором та засновником є Васильків Віталій Володимирович (приватний підприємець, засновник ТОВ «Треклам»). Співзасновниками також виступають ще двоє громадян Залуцький Сергій Зіновійович (співвласник ТОВ «Торговий комплекс «Західний» – ринку «Західний») та Будник Василь Михайлович.

Цікавим фактом є те, що Будник Василь Михайлович є близьким другом колишнього заступника міського голови Тернополя, одіозного Володимира Камінського та неодноразово був фігурантом перевірок правоохоронних органів, а саме:

Інвестиційна угода з будівництва овочевого ринку по вул.. Шептицького в м. Тернопіль, оскільки він був засновником ТОВ «ВІП маркет», яке здійснило будівництво даного ринку з статутним фондом 2000 грн.;

Будівництво «Набережного кварталу» по вул. Микулинецька в м. Тернопіль на земельній ділянці ТОВ «Комунсервіс-Серет» (був засновником даного товариства та продав частку Пилипчуку Юрію Романовичу);

Незаконне будівництво групи тимчасових споруд по вул. Живова в м. Тернопіль біля ринку «Купон», які Будник В.М. побудував як громадянин та для того щоб їх «легалізувати» продав. Новий власник через суд оформив право власності на незаконно встановлені споруди.

Однак за даним фактам, як зазвичай, доблесною поліцією всі кримінальні провадження були закриті.

Відвідавши ЦНАП, клієнти отримають квитанцію на виготовлення картки Тернополянина з реквізитами про оплату ТОВ «Системний зв’язок» в сумі 57 грн., однак згідно даних проведених закупівель ТОВ «Системний зв’язок» здійснило продаж карток КП «Тернопільелектротрансу» за ціною 15 грн. за картку в кількості 10000 на загальну суму 150000 грн., аналогічно КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» на загальну суму 150000 грн., Технічному коледжу ТНПУ на загальну суму 5000 грн., КП «Тернопільводоканалу» на загальну суму 100905 грн. Однак в травні 2017 року КП Луцьке підприємство Електротранспорту закупило в ТОВ «Системний зв’язок» картки по 25 грн. на загальну суму 125000 грн.

Таким чином, міська рада створила в Тернополі монополіста, який здійснює продаж карток за завищеними цінами та буде здійснювати їх поповнення за відповідну комісію, та   отримає надприбутки із кишені тернополян.

Поділитися: