Politerno > Тернопільщина > Нардеп Барна пролобіював керівником Облавтодору скандально відомого “схемача” з Заліщиків – ЗМІ

Нардеп Барна пролобіював керівником Облавтодору скандально відомого “схемача” з Заліщиків – ЗМІ

  • Лютий 27, 2019
  • 3897 Переглядів
  • Comments Off

Раніше ми писали, що екс-голова ДП “Тернопільський облавтодор” Володимир Шашкін втратив свою посаду через те, що не захотів йти на поступки народному депутату з президентської фракції у парламенті Олегу Барні.

Історія отримала своє логічне продовження. На місце Шашкіна у Тернопільському Облавтодорі призначено нового тимчасово виконуючого обов’язки начальника. Ним став Михайло Харук.

Як повідомляє “Терміново“, донедавна він керував філією Облавтодору «Заліщицька дорожня експлуатаційна дільниця». Та поки керував Заліщицькою ДЕД, встиг передати в оренду  працівників філії та техніку приватній фірмі, співвласником якої є його дружина.

Як зазначають журналісти, цілком ймовірно, що лобіював призначення Михайла Харука на посаду начальника Облавтодору народний той самий народний депутат Олег Барна. Про їхні спільні інтереси написав сам нардеп на своїй сторінці у Фейсбуці.

У квітні минулого року Олег Барна похвалився, що проводить депутатські канікули на Заліщанщині. У своєму дописі він виклав спільне фото з Михайлом Харуком, як вони оглядають дорогу до села Дорогочівка Заліщицького району. Щоправда нардеп помилився в ініціалах начальника Заліщицької ДЕД.

Сам Михайло Харук відомий тим, що створив з дружиною сімейно-дорожній підряд.

Передача в оренду майна Заліщицької ДЕД за схемою, яку організувала чоловік та дружина Харуків, очевидна з відкритих даних системи відкритих торгів «Прозоро». 

В останніх числах жовтня приватне підприємство «Будтранс-Товсте» подає документацію на участь в трьох тендерах щодо зимового утримання автомобільних доріг місцевого значення в Чортківському, Заліщицькому та Борщівському районах. У кожному тендері пропозиції підприємства відхилено.

Тим не менше, тендерна документація «Будтранс-Товсте» розкриває сімейний підряд нового начальника Тернопільського Облавтодору.

Засновниками ПП «Будтранс-Товсте» є мешканець Гусятинського району Іван Гончар та мешканка смт. Товсте Оксана Харук. За даними аналітичної системи YouControl, до 16.09.2018 директором підприємства був Володимир Плевачук. З наступного дня директором стає засновниця Оксана Харук. І того ж дня ПП «Будтранс-Товсте» змінює юридичну адресу на туж саму, що й Заліщицька ДЕД – смт. Товсте, вул. Грушевського, 26.

Підпис Володимира Плевачука стоїть в договорі від 1 серпня 2018 року, згідно якого філія підписує договір про передачу техніки. Зокрема, це два автогрейдери, 7 вантажних автомобілів, 6 тракторів, каток та інші машини. Загалом 25 одиниць автодорожньої ремонтної техніки. Підпис в під реквізитами орендодавця стоїть Михайла Харука.

Згідно умов договору вартість оренди в місяць становить рівно 25 000 грн. Тобто в середньому 1000 за одну одиницю.

В мережі інтернет можна знайти достатньо оголошень щодо оренди дорожньої техніки. Наприклад, вартість послух грейдера за одну робочу зміну – 4000-6000 грн або від 500 грн за годину.

Отже, ПП «Будтранс-Товсте» бере участь в тендерах з технікою Заліщицької ДЕД.

У відкритих торгах за підряд на експлуатаційне утримання доріг Борщівського та Заліщицькогорайонів разом з приватним підприємством змагається Тернопільський Облавтодор, який є засновником Заліщицької ДЕД.

Обидва учасники торгів дають довідки про наявність транспорту з переліком однієї і тої ж самої техніки, з тими ж самими державними номерами.

У тендерній документації за підписом директора ПП «Будтранс-Товсте» О. П. Харук подана довідка з приміткою:

«Дорожні машини, механізми, устаткування орендуються в філії Заліщицька ДЕД згідно договору №1 від 01.08.2018р».

Про те, що Оксана і Михайло Харуки подружжя, свідчить штамп у паспорті, викладений в документах тендерів від приватного підприємства.

Крім того, у цих тендерах державний «Облавтодор» і приватне «Будтранс-Товсте» подають списки одних і тих самих працівників. Одна людина одночасно працює на двох фірмах? Один і той самий водії чистить грейдером одну і ту ж дорогу від снігу і отримуючи зарплату у двох компаніях, одна з яких державна? Вочевидь, що так.

Наприклад, у довідці про наявність працівників приватного підприємства вказано Ніберкаля Михайла Ярославовича, який працює там головним інженером. Він також зазначений в переліку працівників «Тернопільського Облавтодору».

А з 17 грудня 2018-го Михайло Ніберкаль став директором приватного підприємства родини Михайла Харука.

Заліщицька ДЕД не ліквідована. До вчорашнього дня Михайло Харук був її начальником, закривав акти виконаних робіт, підписував документи працівникам філії на зарплату.

Тепер він керівник Облавтодору і може поставити по схожій схемі для підприємства своєї дружини передачу будь-якої дорожньої техніки. І не тільки техніки, а обласну дорожню господарку державної власності разом з людьми. За одну тисячу гривень оренди в місяць за одну одиницю з переліку.

 

Please follow and like us: