Politerno > Україна і світ > Гендиректор “Первого канала” визнав брехню у сюжеті про MH17

Гендиректор “Первого канала” визнав брехню у сюжеті про MH17

  • 11 Грудня, 2019
  • 195 Переглядів
  • 0

У сюжеті про збитий малайзійський “Боїнг” рейсу MH17 над Донбасом у 2014 році на російському “Первом канале” припустилися помилки.

Про це пише The New Yorker. з посиланням слова на генерального директора  Костянтина Ернста.

“Так, ми люди, ми зробили помилку, але не навмисно”, – зазначив Ернст.

У листопаді 2014 року на “Первом канале” транслювалися так звані “сенсаційні” кадри: знімок з супутника, нібито знятий західними спецслужбами і переданий до Росії американським вченим, на якому демонструвалася атака українського винищувача на літак.

Тоді ведучий каналу заявив, що “зображення підтверджує версію подій, про яку навряд чи чули на Заході”, чим підводив глядачів до думки, що рейс MH17 нібито збив український винищувач.

Знімок швидко визнали підробкою, оскільки відмітка часу не співпадала з відміткою інциденту, у літака були розпізнавальні знаки, які відрізняли його від малайзійського літака, а місцевість під ним була вирізана з фотографій, опублікованих в Інтернеті двома роками раніше.

Видання зазначає, що помилкова картинка в цьому випадку спрацювала: рік по тому опитування показало, що тільки близько 5% росіян звинувачують свій уряд або сепаратистів у катастрофі.

Відповідаючи на питання журналіста про офіційний голландський звіт про катастрофу, Ернст сказав, що розбіжності між ними зводяться до питання довіри, мовляв, журналіст The New Yorker вважає звіт правдою, а сам Ернст вважає, що звіт “непрофесійний”.

Спростування і вибачень на сайті “Першого каналу” немає – новина про “сенсаційний знімок” досі стоїть на сайті без будь-яких приписок, що картинка насправді підробка.

Читайте також: Зеленський не зміг назвати Росію агресором

Діліться у соцмережах:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь