Politerno > Україна і світ > Пілот іранського літака бачив пуск ракети і вибух літака МАУ (Розшифровка переговорів)

Пілот іранського літака бачив пуск ракети і вибух літака МАУ (Розшифровка переговорів)

  • 3 Лютого, 2020
  • 1123 Переглядів
  • 0

Оприлюднено запис переговорів диспетчерської аеропорту Тегерана та другого пілота літака іранської компанії “Асеман Ейрлайнз”, який бачив ракету з моменту пуску і до того, як вона влучила в український літак.

Про уе повідомив проєкт “ТСН.Тиждень” .

Борт “Міжнародних авіаліній України” злетів о 6:20 8 січня. Тоді ж сідав іранський борт компанії “Асеман Ейрлайнз”. Рейс Шираз-Тегеран, номер 3768. Приблизно за три хвилини пілот-іранець побачив ракету.

ТСН навело повну розшифровку розмови:

“Air Ukraine International (Tower-Pilot3768)

Хронометраж запису – 5:12.

Диспетчер: Доброго ранку, “Українські міжнародні авіалінії” 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту – 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: Після 6000 футів напрямок на Парок.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: Доброго ранку, 3768.

Читайте також: Іран запропонував $80 тис. компенсації кожній родині загиблих в авіакатастрофі, але Україна вимагає збільшити суму, – Зеленський

Диспетчер: – “Асеман” 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.

Пілот EP3768: Борт 3768, на зв’язку.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Пілот EP3768: Ні, сер?

Пілот EP3768: Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: Як виглядає? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: Це точно світло від ракети.

Диспетчер: Вона ж не в бік міста (Тегерану) летить, ні?

Пілот EP3768: Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: Нам нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: “Українські міжнародні авіалінії” 752, прийом.

Диспетчер: “Українські міжнародні авіалінії” 752, прийом!

Диспетчер: “Українські міжнародні авіалінії” 752, як чути?!

(Запит повторюється кілька разів із 2:27 до 4:25, без відповіді.)

Диспетчер: “Асеман” 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.

Читайте також: Від президента Ірану Рухані протягом трьох днів приховували факт ракетного удару по українському літаку, – NYT

Диспетчер: “Асеман” 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Пілот EP3768: Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Пілот EP3768: Дай Боже!”

Нагадаємо, український літак Boeing-737 авіакомпанії МАУ, який прямував рейсом PS 752 Тегеран – Київ, розбився незабаром після зльоту 8 січня. Причина катастрофи невідомі.

У наслідок катастрофи загинуло 147 громадян Ірану і 32 іноземці, серед яких було 11 українців – 2 пасажирів та 9 членів екіпажу.

Вранці 11 січня Іран визнав, що літак українських авіаліній був збитий помилково іранськими військовими.

Читайте також: “Іранська криза”: коли немає часу прописати сценарій і розподілити ролі

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE