Politerno > Тернопільщина > Сороколіт: “Велопрорив чи Велопровал 2017? Два варіанти вело-підсумків 2017-го року Тернополя”

Сороколіт: “Велопрорив чи Велопровал 2017? Два варіанти вело-підсумків 2017-го року Тернополя”

  • Листопад 11, 2017
  • 221 Переглядів
  • 0

Велопрорив чи Велопровал 2017? Два варіанти вело-підсумків 2017-го року Тернополя. Оберіть комфортний вам.

Варіант А.

Тернопіль став всеукраїнським лідером по кількості велопарковок. Протягом року їх встановлено на суму понад 400тис.грн. У співвідношенні до кількості населення – це абсолютний рекорд.

Варіант Б.

Керівництво Тернополя погано розуміє, що головне у розвитку велосипедної інфраструктури не велопарковки та велодоріжки в парках. Головне – побудова/організація безпечних веломаршрутів основними вулицями міста.

На мові автомобілістів це б звучало так: коли нема дороги, то і гараж не потрібен.

А велодоріжки виключно в парках – аж ніяк не перетворять велосипед з інструменту прогулянок/розваг на повноцінний транспортний засіб.

Особисто я схильний до варіанту Б. Влада вже багато років вихваляє важливість вело-розвитку. Але це більше піар а ніж реальні зусилля та результати. Замість велодоріжок попри дороги будуються “МАФо-доріжки”. 

Іван Сороколіт

 P.S.

Відповідаючи на коментар-запитання  “А хто ж освоїв ті 415 тис”, депут пояснив: “Не знаю чи усю суму, але більшість з неї (можливо і усю) – державне оборонне підприємство “Промінь” (директор – зараз також депутат міськради Тарас Білан).

Поділитися: