USD26.9909+0.2311EUR33.6414+0.2104
Politerno > Україна і світ > Близький до Саакашвілі телеканал в Грузії оприлюднив компромат на Порошенка (Документ)

Близький до Саакашвілі телеканал в Грузії оприлюднив компромат на Порошенка (Документ)

  • Січень 14, 2018
  • 108 Переглядів
  • 1

Близький до лідера “Руху нових сил” Міхеіла Саакашвілі телеканал в Грузії оприлюднив листи Петра Порошенка начебто до ФСБ, датовані 2007 роком, коли той був народним депутатом.

Як повідомила УП, фото “документів” опублікував у Facebook телеканал “Руставі-2”, який завжди підтримував Саакашвілі в час його президентства у Грузії, досі ставиться прихильно до нього та критикує чинну владу в країні.

На фотосканах документи виглядають як написані особисто Петром Порошенком на ім’я директора ФСБ без вказанного прізвища. В них він начебто “обіцяє не діяти проти інтересів Росії”, а також “неуклонітельно дотримуватися російського законодавства, не брати участь в діяльності, спрямованій проти інтересів РФ”.

В іншій заяві до директора ФСБ Порошенко начебто стверджує, що недопуск його на територію Росії є необов’язковим, “так як до антиросійської кампанії президента Ющенка я не маю жодного стосунку. Є одним із засновників “Партії регіонів”.

На копіях одного із сканів видно дату – 3 лютого 2007 року. Як відомо, саме в той день тоді ще народного депутата Порошенка не пустили у Росію. 6 лютого стало відомо про те, що Порошенку заборонено в’їзд на територію Російської Федерації.

Згодом представники російського Міністерства закордонних справ поширили документ, де сказано, що заборона на в’їзд у Росію народного депутата України Порошенка є відповіддю на недружню акцію української сторони.

Адміністрація Президента Порошенка назвала публікацію “Руставі-2” “низькопробною підробкою та фейком, виготовленим і закинутим телекомпанії Руставі-2 спецслужбою Росії”. В АП навели єдине підтвердження підробки документу, яке “найкрасномовніше вказує на  провал ФСБ”  – за документами Порошенко начебто літав в Петербург, щоб відвідати батьків дружини старшого сина.

Однак весілля старшого сина Олексія було лише у 2013 році.

Фото цих же начебто заяв також опублікував Олег Панфілов, який є близьким до Саакашвілі. Крім того, фото сканів широко поширювалося прихільниками Саакашвілі в Києві.

У постскриптумі публікації редакція “Української правди” підкреслює, що опублікувала цей документ не отримавши підтверджень, що він є достовірним. У виданні визнають, що його зміст є сумнівним і з нашого боку не було докладено зусиль, аби підтвердити достовірність даних, викладених в цій новині. УП визнає свою помилку і просить вибачення перед читачами.

Раніше Банкова опублікувала листа Саакашвілі до Порошенка, де той виступив за переговори з “уповноваженим представником” щодо протестів у Києві. Пізніше у Саакашвілі підтвердили справжність цього документа.

Поділитися: