Politerno > Україна і світ > МінСтець замовило соціальну рекламу на 15 млн гривень фірмі з офшору

МінСтець замовило соціальну рекламу на 15 млн гривень фірмі з офшору

  • Травень 18, 2018
  • 586 Переглядів
  • 0

За результатами тендеру Міністерство інформаційної політики замовило у компанії “ПЕРЕХОД АУТДОР” розміщення зовнішньої реклами в Києві і інших регіонах на 15,86 млн гривень.

Про це зазначено в матеріалах системи державних закупівель ProZorro.

Угода була укладено 10 травня 2018 року. Згідно з угодою міністерство замовило на 233 дня поточного року розміщення щомісяця 350 рекламних щитів, призм, сітілайтів, лайтбоксів в Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Одесі, Донецькій, Луганській, Миколаївській та Херсонській областях.

Ціна розміщення реклами варіюється в залежності від місця і міста розташування, в Києві: Щит/призма буде коштувати – 67 337-134 441 гривень до кінця року; сітілайт – 45 225,3-45 236,95 гривень.

Найдорожча ціна на лайтбокси у аеропорту Бориспіль – 2 рекламних об’єкта обійдуться бюджету в 939,773 гривні.

Дешевше реклама коштує в областях, один щит обійдеться в 24 931 гривню.

Держсекретар міністерства Артем Біденко в коментарі Українській правді пояснив, що реклама, яку розмістили, на закуплених майданчиках, стосуватиметься соціального характеру.

“Розміщуватися там буде інформація соціального характеру. Тобто державні знаменні дати, інформування населення про реформи, популяризація армії, все, що стосується соціальної інформації для населення”, – сказав Біденко.

“Там не буде жодним чином політичної реклами. Реклама не стосуватиметься конкретних політичних осіб або партій”, – підкреслив він.

Біденко розповів, що для просування України буде використовуватися і формат нового логотипу, особливо біля аеропортів.

“Будуть використовуватися тільки елементи. Логотип орієнтований на просування України за кордоном”, – сказав він.

Він пояснив, що бренд Ukraine Now орієнтований на іноземців, однак для його популяризації на території України формат логотипу також будуть використовувати.

У мінінформполітікі готові були витратити більше, очікувана вартість закупівлі склала 16,2 млн грн.

У тендері брали участь дві компанії “ПЕРЕХОД АУТДОР” і ТОВ “Мегаполіс ІНВЕСТ ПЛЮС”.

Видання “Наші гроші” повідомляє, що засновниками столичної фірми “Переход Аутдор” значиться кіпрський офшор “Umedia Holdings Limited”, кінцевими бенефіціарами – Бейн Ендрю Найт з США і Стюарт Девід Вільям з Британії, директором – Лариса Булатова.

 

Читайте також: Мінінформполітики: в “чорному списку” перебувають сотні сайтів

або Експерти розповіли про віртуальну армію Порошенка – 3000 ботів за $3000000 на рік

Поділитися: