Politerno > Україна і світ > У законодавстві нема обмежень щодо типу шасі для виробництва “швидких”; значення мають лише технічні характеристики

У законодавстві нема обмежень щодо типу шасі для виробництва “швидких”; значення мають лише технічні характеристики

  • 13 Травня, 2020
  • 788 Переглядів
  • 0

Якість автомобілів швидкої допомоги та їх безпека для пацієнтів та медичного персоналу забезпечується безумовним дотриманням державних стандартів під час їх виробництва.

При цьому чинне українське законодавство не містить жодних вказівок чи обмежень щодо типів шасі згідно з класифікацією Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, на базі яких можуть бути вироблені автомобілі швидкої допомоги.

Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607 ухвалено Порядок переобладнання транспортних засобів. У п.9 цього Порядку вказано, що конструкція переобладнаного транспортного засобу повинна відповідати вимогам правил, нормативів і стандартів України. Таким стандартом для автомобілів швидкої допомоги є ДСТУ 7032.

Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 590 від 27 грудня 2010 року з метою гармонізації з європейським законодавством до ДСТУ 7032 були внесені зміни. Зокрема, з нього був прибраний національний відхил від європейського стандарту щодо використання для виробництва автомобілів швидкої допомоги транспортних засобів типу М1 за класифікацією ЄЕК ООН.

Одночасно всі технічні вимоги ДСТУ 7032 до автомобілів, на базі яких виробляються швидкі, повністю відповідали й відповідають вимогам європейському стандарту DIN EN 1789. Це стосується габаритів, якостей підвіски, потужності двигуна, витрат палива, тощо.

Таким чином окремі заяви про те, що ТОВ “Автоспецпром” виробляє “швидкі” з порушенням стандартів щодо класу автомобілю, є непрофесійними й популістськими.

Щобільше, у всьому світі автомобілі швидкої допомоги створюються на базі стандартного шасі фургонів або навіть легких вантажівок, як, наприклад у США. Адже вантажопідйомність є одним з найважливіших характеристик машини, в якій потрібно розмістити значну кількість медичного обладнання і від чотирьох до шести осіб, в т.ч. водія, медичних працівників, пацієнта та, можливо, його рідних.

В свою чергу автомобілі швидкої допомоги, вироблені на базі шасі, що не пристосовані до подібного навантаження, створюють реальну загрозу для безпеки людей. Адже перевантаження автомобілю негативно впливає на керування, систему гальм, які можуть не спрацювати належним чином при екстреному гальмуванні, збільшує знос двигуна, тощо.

Довідково

ТОВ “Автоспецпром” – перший та найбільший в Україні виробник автомобілів швидкої медичної допомоги. Свою діяльність підприємство розпочало у 2012 році. Наразі потужності ТОВ дозволяють випускати на місяць до 100 одиниць автомобілів швидкої допомоги.

Компанія є головним постачальником такого автотранспорту як для державних, так і для приватних медичних установ України.

Автомобілі швидкої допомоги виробляються в типах А1, А2, В та С на шасі Citroën, Peugeot та Mercedes. Контроль якості продукції ведеться відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001 та ISO 13485 (“Менеджмент якості для медичних приладів”). У 2019-му підприємство випустило понад 700 автомобілів швидкої допомоги всіх типів.


Даний матеріал розміщено на прохання ТОВ “Автоспецпром”, як відповідь на блог авторства Олексія Станька “Попіарились всі, і владонька і «опозиція», а хто тепер відповідатиме перед Законом?“.

Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE