Так, наразі нам стало відомо про схему, коли, під виглядом працівників безпеки Банку, сторонні особи телефонують за відомими їм номерами, звертаються по імені власника телефону, входять в довіру, повідомляючи, що не будуть запитувати його ідентифікаційні дані, реквізити банківських платіжних карток, паролі до рахунків, тощо.
Замість цього, повідомляють про те, що, начебто, до системи Інернет-банкінгу абонента намагалися увійти з де-кілька окремих мобільних телефонів, і що це є вкрай небезпечним.
Після цього, клієнту пропонують, з метою захисту, обмежити кількість пристроїв з яких можна здійснювати такий вхід та рекомендують підключитися до технічної підтримки, застосувавши додаток з Play Market (для телефонів з OS Android).
Потрібно «усього лише» в пошуковій частині Play Market ввести слово «підтримка» та обрати додаток з буквами QS, встановити його і «підтвердити можливість налаштування безпеки».
Насправді, таким Додатком є програма Team viewer quick support, що дає можливість віддаленого доступу та управлінню до телефону абонента з мобільних пристроїв інших осіб.
Зважаючи на це, закликаємо вас бути уважними та обережними під час спілкування з невідомими особами по телефону, не виконувати їх рекомендацій, навіть якщо вони називають ваші прізвище, ім’я та по-батькові, видають себе за працівників безпеки банку, або співробітників технічної підтримки, або будь-кого з працівників НБУ, а також, Силових (СБУ, МВС) та Владних структур.