Politerno > Тернопільщина > Тернопільські “Остапи Бендери” стали фігурантами ще декількох кримінальних справ

Тернопільські “Остапи Бендери” стали фігурантами ще декількох кримінальних справ

  • Липень 9, 2019
  • 5292 Переглядів
  • Comments Off

ПрівЄт Степан Барна, як вибори???

Добрий ранок, а тут звіт рахункової палати опублікували… і тернопільські «Остапи Бендери» стають щасливими володарями ще декількох кримінальних провадженнь, що мають ознаки кримінальних правопорушень передбачених статтями 191, 210, 364, 366, 367 Кримінального кодексу України.

Тут багато цікавого і про САД і про облавтодор… http://www.ac-rada.gov.ua/…/do…/16760755/Zvit_13-2_2019.pdf…

–  “Зокрема, перелік об’єктів на 2018 рік, підписаний начальником УКБ Кузяком В. С., затверджено заступником Голови Тернопільської ОДА Валовим О. В. та листом ОДА від 06.06.2018 №06-3292/24-06 за підписом керівника апарату Сікіринського В. В. направлено на погодження Укравтодору.

Примірник вказаного листа в Укравтодорі містить у додатку перелік об’єктів на 6 арк. (зазначено відрізки доріг довжиною не менше 600 метрів). Після погодження переліку об’єктів Укравтодором (лист від 11.06.2018 № 4820/3/5.2-6-628/08 за підписом в. о. заступника Голови Харченка О. І.), начальник УКБ Кузяк В. С. листом від 13.06.2018 № 511/01-13 32 направив перелік об’єктів Головному управлінню Державної казначейської служби України в Тернопільській області (далі – ГУДКСУ) для ознайомлення і використання в подальшій роботі. Примірник листа, який знаходиться в ГУДКСУ та САД області, містить перелік об’єктів на 21 арк. з відрізками доріг довжиною від 20 до 60 метрів (переважно по 40 метрів).

Отже, під час аудиту встановлено ознаки службового підроблення переліку об’єктів, затвердженого Тернопільською ОДА, що є кримінальним правопорушенням, передбаченим статтею 366 Кримінального кодексу України (далі – ККУ).

Зазначене подрібнення УКБ/ОДА частин доріг як лінійних об’єктів на окремі суміжні відрізки довжиною від 20 до 60 метрів обумовило в подальшому можливість незастосування замовником послуг з поточного середнього ремонту процедур конкурсних закупівель, що дорівнюють або перевищують 200 тис. грн (обсяг фінансування в переліку об’єктів по зазначених подрібнених відрізках доріг не перевищував 190,8 тис. гривень).

Внаслідок цього уникнено проведення процедур закупівель, що є порушенням вимог частини сьомої статті 2 Закону України № 922 та пункту 2 розділу ІІ Порядку № 454.

Так, тендерний комітет САД (голова Яковенко О. Б.) прийняв до виконання перелік об’єктів, затверджений заступником Голови Тернопільської ОДА Валовим О. В., в якому 11 лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури поділено на 297 об’єкти – відрізки дороги довжиною переважно від 20 до 40 метрів. На ці об’єкти (на кожний відрізок окремо) за рахунок коштів субвенції придбано проектно-кошторисну документацію та укладено договори з підрядниками на надання послуг з поточного середнього ремонту.

У результаті, САД за укладеними 297 договорами придбано послуг з поточного середнього ремонту 10 автомобільних дорогах місцевого значення та 1 вулиці комунальної власності на суму 36072,7 тис гривень”.

–  “Так, у Тернопільській області місцева програма розвитку мережі й утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху на 2018–2020 роки станом на 25.03.2019 не затверджена, знаходиться на розгляді в обласній раді. Відповідно у місцевих бюджетах області територіальні дорожні фонди не створені”.

– “Факти порушень замовниками вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлено у 7 областях (із 8 перевірених) на загальну суму 667,8 млн грн, у тому числі по, Тернопільській – 120,2 млн грн.

–  “Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Тернопільської ОДА (далі – УКБ) в порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 No 454, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за No 448/28578 (далі – Порядок No 454) та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 No 301, здійснено поділ предметів закупівель по лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури – 14 доріг (загальна очікувана вартість закупівель становила 84152,3 тис. грн) на 28 об’єктів із зазначенням по них одних і тих же пікетів. У результаті укладено договори про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту на кожен об’єкт на загальну суму 74177,9 тис. грн, за якими сплачено 73947,1 тис. грн субвенції.

Внаслідок таких дій тендерного комітету УКБ вдалося уникнути процедури визначеної частиною четвертою статті 10 Закону України від 25.12.2015 No 922 “Про публічні закупівлі”

–  “Водночас тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (далі – САД), ухвалюючи у 6 випадках рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2018 рік, визначення предмета закупівель об’єктів поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності, аналогічно порушив вимоги пункту 2 розділу ІІ Порядку No 454, ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”

–  “У Тернопільській області (перший заступник Голови Тернопільської ОДА Крисак І.Б.) встановлено 4 випадки включення до актів ф. КБ-2в недостовірних відомостей про обсяги виконаних робіт на загальну суму 123,1 тис. гривень.

Так, УКБ Тернопільської ОДА за актами від грудня 2018 року NoNo 114-1, 115-1 прийнято у ТОВ “Глобал Білд Інжиніринг” роботи з улаштування кюветів на загальну суму 47,3 тис. грн, які в дефектному акті, локальному кошторисі і проектно-кошторисній документації на проведення капітального ремонту дороги С201404 Вербівці – Ласківці Теребовлянського району не передбачені та згідно з проведеним оглядом фактично не виконані, чим заподіяно шкоди (збитків) державі на вказану суму.”

–  “Численні факти недотримання температурних режимів виконання поточного середнього ремонту встановлено також аудитом у Тернопільській області (відповідальний – перший заступник Голови ОДА Крисак І. Б.)

Так, незважаючи на лист УКБ Тернопільської ОДА від 03.12.2018 No 1452/01-13 до ТОВ “БМ-БУД” з проханням призупинити виконання ремонту доріг у зв’язку з погіршенням погодних умов, підрядник продовжив проведення поточного середнього ремонту, а УКБ (начальник Кузяк В. С.) з часу дії своєї ж заборони прийняв від ТОВ “БМ-БУД” для оплати акти ф. КБ-2в за грудень 2018 року за 4 об’єктами, датовані 14.12.2018, 18.12.2018, 26.12.2018, на загальну суму 5434,8 тис. грн (без ПДВ).”

А ще кілька місяців тому Кузяк обзивав активістів і посилав журналістів варити борщ, а тут бац і зявилася відповідь на його ж запитання – “а що я порушив?”.

Ігор Василів

Читайте також: “Автомайдан” vs Кузяк: Чому “головний корупціонер області” залишається на своїй посаді в ОДА

Please follow and like us: