Politerno > Тернопільщина > “Замайбахівці” поділили 1,5 млрд на дороги з “БМБудом”, із яким відкривають спортклуби і проходять по справі

“Замайбахівці” поділили 1,5 млрд на дороги з “БМБудом”, із яким відкривають спортклуби і проходять по справі

  • 7 Лютого, 2021
  • 8891 Переглядів
  • 0

30 січня у Тернополі відкрили спортивний комплекс «WorkoutHall» площею понад тисячу квадратних метрів.

Власником клубу є скандально відомий колишній керівник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик, котрий “прославився” цілим рядом гучних скандалів:

40-метровим поділом тернопільських доріг;

– аферою на 27 млн. грн. – фігуранти Віктор Кузяк, Богдан Юлик, Степан Барна, Олег Валов;

– державним аудитом діяльності на посаді;

– вимогами щодо звільнення десяти громадських організацій, серед них “Наші гроші. Львів”, CoST Ukraine, Transparency International Ukraine, DOZORRO, Центр медіарозслідувань “Прозоро” та інші.

 

Слід зазначити, що спортивний клуб Богдана Юлика знаходиться за адресою вулиця Митрополита Шептицького, 4-б, у будівлі, в якій також має свій офіс ТОВ “ТехноБудЦентр” дорожного олігарха Андрія Яреми, якого тісно пов’язували Юликом, коли той керував будівництвом та ремонтом доріг на Тернопільщині.

На відкриті спортклубу були присутні нардепи: з групи “За майбутнє”, агромагнат Іван Чайківський та фракції “Слуга народу” Ігор Василів.

А вже 5 лютого “Наші гроші” опублікували розслідування, з якого випливає, що 2 лютого Служба автомобільних доріг у Івано-Франківській області підписала три договори з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання доріг Івано-Франківщини сукупною вартістю 1,45 млрд гривень.

Два договори Замовник підписав із ТОВ «ПБС», ще один – із ТОВ «БМБУД». На усіх трьох аукціонах були лише ці дві компанії. Середня знижка на усіх трьох тендерах – 4%.

На три тендери подавалося ТОВ «ПМК-88», однак Замовник відхилив компанію, оскільки вона не підтвердила досвід виконання аналогічного договору у розмірі 10% від очікуваної вартості закупівлі.

Різниця в ціні на гарячий асфальтобетон «ПБС» та «БМБУД» в порівнянні з цінами з моніторингу ДерждорНДІ за грудень на Івано-Франківщині становить 9-10%. Різниця на щебені – понад 50% у «ПБС» та 44% у «БМБУД».

  Модифікована бітумна емульсія, грн/т Асфальтобетон гарячий та теплий, грн/т Асфальтобетон холодний, грн/т Щебінь фракції 5(3)-10 марки М1000, грн/м3
«БМБУД» 15 424 2 904 6 382 954
«ПБС» *15 187 *2 950 *6 864 *1 137
ДерждорНЖДІ 14 600 2 609 -2 700 536

*ціни «ПБС» – середні з двох контрактів.

А тепер увага, мова піде про засновників зазначених фірм.

ТОВ «ПБС» заснувала в березні 2004 року в Івано-Франківську Іванна Непік, яка раніше працювала на курорті «Буковель» Ігоря Коломойського. В той час директором «Буковелю» був Олександр Шевченко. Він брав участь у виборах депутатів до Івано-Франківської обласної ради від партії «За майбутнє» бізнес-партнера Коломойського Ігоря Палиці.

ТОВ «БМбуд» стало відоме через скандал 2018 року з дробленням тернопільських доріг на 40-метрові ділянки. Таким чином Тернопільська САД під керівництвом Богдана Юлика (син колишнього очільника місцевого УСБУ) тоді уникла проведення відкритих торгів і віддала «БМБуду» 177 підрядів на загальну суму 27 млн грн. Тоді офіційними власниками фірми були друзі Юлика Андрій Самарик та Олександр Івахів – тренери місцевих спортклубів. Нині бенефіціарами компанії є Валерій Носик – колишній працівник районної філії «Тернопільського облавтодору», та ТОВ «Сарсама Сервіс» Надії Бабійчук – дружини керуючого справами виконкому Тернопільської облради Івана Бабійчука.

Обидві фірми у травні 2020 року фігурували у кримінальному провадженні про зловживання службовим становищем ГУ НП Івано-Франківської області № 12020090010001019. За версією правоохоронців, ці компанії, а також ПП «Полтавабудцентр» (з групи Араіка Амірханяна, відоме як субпідрядник «ПБСу») та ТОВ «Роад Лайн», за сприяння службових осіб Івано-Франківської САД виграли ряд тендерів і після вионання підрядів завищили об’єми виконаних робіт у актах, чим завдали державі збитків на понад 1 млн гривень. Окрім однієї ухвали, в судовому реєстрі не було жодних згадок про подальший хід слідства.

Нагадаємо, колишній керівник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик, який займав посаду начальника відділу контролю та документального забезпечення Укравтодору, наприкінці вересня 2019 року звільнився з посади за власним бажанням.



Діліться у соцмережах:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь