Міністерство транспорту РФ має намір закрити Керченську протоку на 23 доби у серпні-вересні 2017 року
Введення Росією обмежень щодо судноплавства через Керченський канал у зв’язку з будівництвом мосту призведе до збитків українських портів і буде оскаржено в суді, заявив заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк на зустрічі з профспілками морських і річкових портів у вівторок.
“Міністерство юстиції у межах наявних судових позовів проти Росії відокремлює виділяє проблему перекриття Керченського каналу та введення обмежень по судноплавству. Зараз готується позов і підраховуються збитки недоотриманих коштів Маріупольським і Бердянським торговельними портами”, – цитує міністра прес-служба відомства.
Лавренюк додав, що проблема будівництва Керченського порту, на якій акцентували увагу профспілки Бердянського порту, зараз вирішується спільно з Міністерством закордонних справ, Радою національної безпеки і оборони.
“Це глобальне, політичне і складне питання, але ми його обов’язково вирішимо”, – сказав заступник міністра.
Він також повідомив, що Мінінфраструктури ініціює зменшення нормативів відрахування державними підприємствами частини чистого прибутку до держбюджету з 75% до 50%, щоб більше коштів направляти на розвиток та оновлення інфраструктури.
Як йдеться у повідомленні, представники профспілок висловили стурбованість рівнем заробітних плат, кадровими призначеннями, корупцією у портах, а також з питань днопоглиблення акваторій портів та порядку компенсації інвестицій морським портам.
Лавренюк зазначив, що Мінінфраструктури спільно Адміністрацією морських портів України та за участю бізнес-асоціаціії розробили і направили на погодження в інші органи влади проект порядку компенсації інвестицій.
Міністерство транспорту РФ має намір закрити Керченську протоку на 23 доби у серпні-вересні 2017 року.
Заступник міністра додав, що такі дії можуть завдати значної шкоди не тільки безпеці судноплавства, але і національній безпеці України в цілому.
Раніше повідомлялося, що будівництво моста через Керченську протоку може призвести до екологічної катастрофи. За інформацією Інституту водних проблем і меліорації НАН України, орієнтовні збитки, завдані навколишньому середовищу Чорного і Азовських морів при будівництві Керченського мосту, при необхідності кріплення морських берегів, складуть не менше 10 млрд грн.
Нагадаємо, що Росія до кінця 2018 року планує запустити автомобільну частину мосту, а в кінці 2019 року — залізничну.