Politerno > Україна і світ > Експерти про те, як Столар пролетів з Пальчевським повз Київ

Експерти про те, як Столар пролетів з Пальчевським повз Київ

  • 28 Жовтня, 2020
  • 660 Переглядів
  • 0

Кампанію на місцевих виборах Андрія Пальчевського експерти називають однією з найбільш провальних, оскільки його партія не змогла пробитися до Київради, а сам кандидат набрав всього 5%, пише “Дело”.

При цьому, експерти підкреслюють: одним з головних, хто програв, виявився нардеп від ОПЗЖ Володимир Столар, який нібито фінансував кампанію Пальчевського.

Як зазначає політолог Андрій Золотарьов на своїй сторінці в Facebook: “Столар знову пролетів повз Київ. Грандіозна невідповідність соцопитувань і результатів місцевих виборів дає підстави припускати, що дехто з керівників соціологічних компаній з цих виборів вийшов доларовим мільйонером. Вадим Столар, незважаючи на величезні витрати, не зміг посадити в крісло мера Києва Андрія Пальческого”.

“Крутіше за все вийшло з “Перемогою Пальчевського”, якій малювали і по 16. На виході ви вже знаєте, порахували, розплакалися. Варто визнати, що з політикою у Вадима Столара, який інвестував в кампанію, не складається. Грошей витрачається без міри з незмінно негативним результатом. Так було і цього разу, Столар вирішив реінвестувати капітал, зароблений свого часу на Києві, щоб повернутися. і знову пролетів. Величезна кількість зовнішньої реклами, в тому числі і за сотні кілометрів від столиці. Масштаб можна порівняти з партійною кампанією на виборах до Верховної Ради. Безліміт на каналах Медведчука, який зіграв злий жарт з Пальчевським, загнавши його в нішу, де все вже зайнято. Навіщо, питається, потрібна “Перемога” якщо є “За життя”? Загалом, Кубок Думчева в номінації як дорого і сердито “скошлатити” інвестора мільйонів так на 10 заслужено дістався переможцю”, — пише Золотарьов.

На думку політолога Павла Рудякова, Пальчевський став абсолютним чемпіоном за кількісними параметрами агітаційної кампанії не тільки в столиці, а й по всій країні. Якщо судити за обсягами і масштабами, то його кампанія більше відповідала рівню президентської.

“Час присутності на телеканалах певного плану і власника зашкалювало. Дозволю собі припустити, що і те, і інше коштувало грошей, причому чималих. На виході — 4,5%! Вся реклама обернулася антирекламою, зігравши злий жарт і з самим кандидатом, і зі спонсорами. Хто вони, мені достеменно невідомо. Київ, втім, місто за світовими мірками не таке вже гігантське, чутки поширюються швидко: від одного — до іншого, від одного — до іншого. Пальчевського в київському метро часто повʼязують зі Столаром. Це — добрі язики. Язики ж злі, яких в метро теж вистачає, додають, що, просуваючи Пальчевського, Столар планував посилити свій вплив в Києві. на жаль, не вдалося. Виборча кампанія Пальчевського виявилася однією з найбільш витратних”, — написав Павло Рудяков на своїй сторінці в Facebook.

Політичний експерт Дмитро Джангіров теж висловився про ситуацію.

“Найбільший (на той момент) київський забудовник пару років назад серйозно “бʼє горщики” з діючим мером, в силу чого зазнає втрат як прямих, так і у вигляді “упущеної вигоди”. Щоб примусити мера Кличка до нових “ділових переговорів”, Вадим Столар споряджає до Київради низку проектів, серед яких виділяється Андрій Пальчевський та його партія “Перемога Пальчевського” […] Коротше, діагноз: пролетів мимо електорату. До речі, тільки в останній передвиборчий тиждень Пальчевський витратив на рекламне просування в YouTube 978 тисяч грн, які забезпечили йому 3,3 млн переглядів. Однак сумарна кількість тих, хто проголосував за партію Пальчевського в тих адміністративних одиницях, де вона висувалася, — менше 50 тисяч. Ефективність, однак…”,- написав на своїй сторінці в Facebook Дмитро Джангіров.



Діліться у соцмережах:

Залишити відповідь

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE