15 млн грн — така вартість ремонту дорожнього покриття на Кременецькому кільці.
“Асфальт і розмітка тут не простояли і півроку, – розповідає головний «батьківщиніваць» краю. – На цій ділянці дороги вже тричі латають ями після капільного ремонту. Хто ж має відповідати за неякісну роботу та чи можна було б державні кошти витратити ефективніше?Питання риторичне”.
До слова, чи не раціональніше було б спрямувати ці кошти на облаштування Тернопільського аеропорту? Адже є небезпека, що в липні у нас знову заберуть ліцензцію.
“Але, що буде далі? На ринку з’явилася фірма БМбуд (пов’язана із керівником Служби автомобільних доріг в області), яка обслуговуватиме Монастириський, Бучацький, Підгаєцький, Бережанський, Козівський, Лановецький і Теребовлянський райони. Фірма заснована на потужностях місцевих райавтодорів. Без тендеру БМбуд орендує за копійчані гроші майно райавтодорів, рейдерськими методами фірма захопила єдиний в області Деренівський асфальтний завод”, – додає Васль Деревляний.
Примітка: БМбуд орендує потужності Деренівського асфальтного заводу за 38000 грн., таку суму завод заробляє за 7хв.
Читайте по темі: Богдан Юлик через скандально відоме “Реально” продовжив брудну війну з Деревляним