Politerno > Тернопільщина > Скандально відома “сітка” Порошенка повним ходом запрацювала на Тернопільщині (Фото)

Скандально відома “сітка” Порошенка повним ходом запрацювала на Тернопільщині (Фото)

  • 7 Березня, 2019
  • 3059 Переглядів
  • Comments Off

В Тернопільській області на усю потужність запрацювала скандально відома #Сітка Поршенка, простою мовою – скупка голосів виборців за допомогою багатоступінчатої агітаційної мережі вербувальників.

Раніше ми вже писали про вибудовану систему підкупу виборців командою чинного президента Петра Порошенка в регіонах по всій Україні. І от #Сітка запрацювала на Тернопільщині.

Добрі люди надали редакції «Політерно» фото бланків, які пропонують заповнювати агітатори зі штабу Порошенка в Підгайцях.

Мета #Сітки, так званого “контрольованого голосування”, дуже проста і прагматична – виборця доводять до ділянки з повною гарантією передачі голосу “за” правильного кандидата і, звичайно, за гроші.

#Сітка людьми Порошенка будується в кілька етапів.

Етап перший – складання списків людей, яких будуть “хороводи” перед виборами. З усіх періодів виборів у політтехнологів, які обслуговують інтереси тих чи інших кандидатів, зберігаються такі бази виборців. Їх можна купити.

Етап другий – актуалізація бази. Дані в списках застарівають через міграційні та демографічні зміни. Тому на другому етапі в спеціально створену під вибори програму “загнали” два списки. Перший – умовно, бази “Укрпошти” та Ощадбанку (тобто одержувачі пенсій та інших соцвиплат). Важливо, щоб більшість учасників бази були бюджетниками або пенсіонерами-бюджетниками – це сама дисциплінована категорія електорату.

Етап третій – персоналізація бази. І зробили це за допомогою того самого соцопитування, про яке багато ЗМІ написали ще в січні (не зрозумівши, втім, до кінця, навіщо воно потрібне). Журналісти інтегрувалися в одну з таких соціологічних компаній, де за гонорар в 500 гривень в день опитував жителів конкретної ділянки по заданим питанням.

Цікаво, що навіть в роботі соціологів обман як базова форма комунікації починається з самого початку. З метою безпеки організатори “наймають” людей на роботу соціологами, попереджаючи, що працювати вони будуть як волонтери, тобто безкоштовно, однак за фактом людям виплачують гонорар. Таким чином організатори намагаються уникнути будь-якого ризику документування самих себе і залучених учасників.

Крім збору особистих даних соціологів просять питати про електоральні вподобання громадян з ключовим питанням: за кого з кандидатів ви б проголосували?

Гроші соціологам перераховують на карту: спочатку аванс, а після анкетування – залишок. Що цікаво, кошти приходять з невідомих рахунків – ні імені, ні номера карти, ні терміналу.

Читайте також: СБУ “пресує” партійців “Батьківщини” та прихильників Тимошенко у Підволочиському районі

Та й взагалі процес соціологічного опитування вкрай зашифрований. Організатори максимально присікають будь-які додаткові питання, не пов’язані з технологією роботи.

Обробкою даних займається спеціальна команда технологів. Якщо в ході опитування з’ясовується, що людина лояльна до Порошенка або вагається у виборі між ним і іншим кандидатом, або в принципі не відчуває до нього різкого відторгнення (нехай і без особливої ​​симпатії), він потрапляє у фокус уваги штабу. Іншими словами, він стає метою #Сітки, а значить з ним можна працювати далі.

Головне завдання соцопитувань – максимально актуалізувати і уточнити списки людей, з якими потрібно працювати, а також зібрати їх особисту інформацію.

Етап четвертий. Тут до роботи з базами підключають колл-центри. Їх співробітники по колу обдзвонюють людей за уточненими списками, звіряючи актуальність контактів і встановлюючи голосовий зв’язок з учасниками #Сітки. Деяким пропонують попрацювати так званими “агітаторами” за певні бонуси.

З цієї ж бази прозвонюють людей, щоб запросити їх на оформлення соціальної допомоги (за бюджетні кошти) – технологічне підгодовування електорату. І це головний – п’ятий етап #Сітки.

Отже, надаємо можливість читачам ознайомитись з методами агітації штабу кандидата в президенти Петра Порошенка і закликаємо не продавати власне майбутнє та майбутнє своїх дітей за разову подачку влади перед виборами. А головного штабіста Петра Порошенка в Тернопільській області Тарас Юрика, котрий “облічає” на телеефірах опонентів свого керівника у протиправних діях та повчає, як належно вести виборчу кампанію – звернути увагу на власну виборчу кампанію, про яку говорить вся країна, та перестати займатись незаконною агітацією і підкупом людей, яких чинна влада бездарною політикою та тотальною корупцією і довела до злиднів.

Читайте також: “Іронія долі” по Тернопільськи або кастинг по Порошенківськи

 

Діліться у соцмережах:

Politerno Full

TELEGRAM

ПРИЄДНУЙСЯ
CLOSE