Politerno > Україна і світ > Стало відомо, у скільки обійшлася Порошенку виборча кампанія

Стало відомо, у скільки обійшлася Порошенку виборча кампанія

  • Травень 4, 2019
  • 415 Переглядів
  • Comments Off

Петро Порошенко виступив єдиним донором власної виборчої кампанії, на яку витратив 585 мільйонів гривень. Найбільше кандидат заплатив за рекламу на ТБ та зовнішніх носіях.

Рух ЧЕСНО проаналізував витрати Порошенка на передвиборчу агітацію у першому турі згідно його остаточного фінансового звіту.

Фонд Петра Порошенка наповнювався лише з одного джерела – власних коштів кандидата та склав 585 мільйонів гривень. Це у 4 рази більше, ніж у його опонента у другому турі виборів – Володимира Зеленського.

Чинний Президент у 2018 році задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів. В той же час, лише офіційні витрати Порошенка на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 мільйонів гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, 122 мільйони було витрачено на рекламу ще у 2018 році. Варто зауважити, що за результатами аналізу моніторингу політичної реклами на ТБ, ця сума мала б скласти щонайменше 175 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, яку Порошенко також активно замовляв протягом всього 2018 року.

Найбільше коштів в ході першого туру Порошенко витратив на телерекламу – 329 мільйонів гривень (56% від усіх витрат). Чинний Президент замовляв рекламу на телеканалах, зокрема, на каналах “Україна” – 96,4 мільйонів, ІНТЕР – 47 мільйонів, СТБ – 31,8 мільйонів, Прямий – 21,8 мільйонів.

Ще однією суттєвою статтею видатків для Порошенка було розміщення зовнішньої реклами в ході передвиборчої агітації до першого туру – 58,2 мільйони гривень (10% від усіх витрат).

Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ “Інтерконтиненталь-Україна” (отримала 44,5 мільйонів) та ТОВ “ГК “Статус Інвест Інжиніринг” (31,8 мільйонів).

2,2 мільйони гривень кандидат перерахував НСК “Олімпійський” – за проведення заходів 14 та 19 квітня.

Як повідомлялось, кандидат у президенти Петро Порошенко витратив на агітацію перед другим туром у період з 7 по 13 квітня майже 97 мільйонів гривень, його опонент Володимир Зеленський – 50,4 мільйони.

Читайте також: Олімпійський котел Порошенка. Головні висновки з дебатів на стадіоні

Please follow and like us: