Міністерство інфраструктури не закупило жодного пасажирського вагона для оновлення рухомого складу, а обіцянки Зеленського залишаються порожніми словами.
Про це пише Телеграм-канал “Politerno”.
Не дивлячись на зношеність рухомого складу в Україні і публічні обіцянки президента, процес не зрушився.
Крюківський вагонобудівний завод скоротив виробництво на 62,2%. За підсумками січня-травня поточного року КВБЗ виготовив 323 вантажних вагони, в 2.6 рази менше (на 531 одиницю), ніж у відповідний період минулого року.
За травень було вироблено 42 вантажних вагони, в квітні – 90, в березні 121, в лютому – 47.
За п’ять місяців поточного року завод не виготовив жодного пасажирського вагона. У минулому році за цей період було випущено 26 вагонів. За попередньою інформацією, в червні завод буде працювати тільки 13 днів.
За підсумками 2020 КВБЗ вже скоротив виробництво вантажних вагонів на 70% в порівнянні з 2019.
“Обіцянки відродити залізницю і завантажити роботою вітчизняних виробників вагонів так ні до чого не привели, а як на камери обіцяли і навіть терміни виставляли.
У той же час УЗ виділила понад 1 млрд. гривень на будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в Києві. Зокрема, мова йде про будівництво моста з підходами на залізничній ділянці Київ-Московський – Дарниця.
І так, згідно з даними на сайті Zakupki.prom вартість робіт обійдеться в 1 200 347 700,00 грн., а сам аукціон буде проведено 16 серпня.
Ми розуміємо, що на Великому будівництві у Кубракова налагоджена схема відкату, але мабуть варто вже почати витрачати гроші Укрзалізниці за призначенням?“, – підкреслюють автори каналу.
